Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Memnuniyet Anketi - I Sonuçları


Bilgi İşlem Daire Başkanlığımızın hizmet kalitesini ölçmek ve artırmak amacıyla düzenlemiş olduğumuz memnuniyet anketi sonuçları aşağıdaki tablo ile paylaşılmıştır.

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için Destek Panelimizi devreye almış bulunmaktayız. Ayrıca Sistem ve Network Altyapı yenileme ve genişletme çalışmalarımız devam etmektedir.

Ankete katılan tüm personelimize katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

 

Anket Soruları / Derece (% Oranı)

Çok İyi

İyi

Orta

Kötü

Çok Kötü

1. Taleplerinize Karşı Bilgi İşlem Personelinin Genel tutum ve Davranışı

28,57

54,76

10,71

2,38

3,57

2. Bilgi İşlem Hizmetlerine Erişim Kolaylığı

20,24

45,24

27,38

4,76

2,38

3. Bilgi İşlemi İlgilendiren Bir Sorunla Karşılaştığınızda İzleyeceğiniz Yol Haritası Bilginiz

15,48

33,33

32,14

15,48

1,19

4. Problemlerinizi Bilgi İşlem Personeline Aktarabilme Seviyeniz

27,38

47,62

21,43

2,38

1,19

5. Kablosuz İnternet Kapsama Alanı

3,57

27,38

39,29

21,43

8,33

6. Akademik Çalışmalar ve Otomasyon Sistemlerine Erişim için İnternet Hızı

8,33

45,24

30,95

9,52

3,57

7. Bilgisayar ve Yazıcı Sorunları ile ilgili Hizmet Süreleri

22,62

34,52

30,95

10,71

1,19

8. Ağ Sorunları ile ilgili Hizmet Süreleri

13,10

39,29

36,90

9,52

1,19

9. Mevcut Sistemlerle ilgili Verilen Destek Süreleri 

17,86

46,43

27,38

5,95

2,38

10. Bilgi İşlem ile İletişim Sağlama Yolları Yeterliliği

16,67

45,24

29,76

5,95

1,19

11. Uygulamaya Konulan Yeni Bir Yazılım veya Sistemin İş Süreçlerinizi Olumsuz Etkileme Seviyesi

13,10

27,38

42,86

10,71

3,57

12. Sunulan Hizmetlerin Problem Çıkarma Oranı

8,33

39,29

40,48

9,52

1,19